AGENDA COFt

  • Conferència: Nutritour. Micronutrició amb perspectiva femenina. TARRAGONA 4/3 i TORTOSA 5/3

    Horari Inici: 14:30

Informació General:

CUMLAUDE LAB i les vocalies d'alimentació i docència us conviden a la conferència:

Nutritour. Micronutrició amb perspectiva femenina

 

La salut de la dona està influenciada per múltiples factors: hormonals, genètics, ambientals i, naturalment, nutricionals. Al llarg de la vida, el cos femení travessa diferents etapes com el cicle menstrual, l'embaràs, la lactància, la perimenopausa i la menopausa. Cadascuna d'aquestes fases implica canvis fisiològics que requereixen cures específiques, especialment pel que fa a la nutrició. Quan aquesta no és l'adequada o no aporta la quantitat necessària de nutrients és recomanable recórrer a la suplementació.

La micronutrició femenina és un nou enfocament destinat a proporcionar els micronutrients essencials que l'organisme necessita en petites quantitats, però que exerceixen funcions fonamentals per al benestar general, l'equilibri hormonal i el bon funcionament del sistema immunològic. Cumlaude Lab ens parla dels micronutrients i de la seva importància d'obtenir-los mitjançant una alimentació adequada o de la suplementació per complir el seu dèficit amb motiu del llançament de la primera línia de complements nutricionals específics per a dones, per acompanyar-les a totes les etapes i alteracions que requereixen de diferents aportacions nutricionals.

 

Objectiu:

Actualitzar farmacèutics i tècnics amb relació a les necessitats de suplementació en les diferents etapes de la vida de la dona, posant èmfasi en la síndrome premenstrual, en la menopausa i en els eixos intestí-cervell i vagina-intestí.

Programa:

- Necessitats de suplementació en diferents etapes de la vida de la dona com Síndrome premenstrual, Menopausa...

- La importància de la microbiota

  • Eix intestí-cervell
  • Eix vagina-intestí

- Solucions del vademècum de Cumlaude Lab per a les necessitats nutricionals de la dona

 

Ponent:

Gabriela Retana. Farmacèutica i nutricionista especialitzada en salut integral de la dona. És integrant d'un equip multidisciplinari de professionals dedicats a la cura de la dona i també ha estat fins a aquesta darrera temporada la nutricionista de la Selecció Espanyola de futbol femení.

 

Data i lloc:

A TARRAGONA:

Dimecres 4 de març a les 14:30 h

14:00h: Es servirà refrigeri previ gentilesa de CUMLAUDE LAB.

Presencial a la seu del COFT a Tarragona

 

A TORTOSA:

Dijous 5 de març a les 14:30 h

14:00h: Es servirà refrigeri previ gentilesa de CUMLAUDE LAB.

Presencial a la seu del COFT a Tortosa

 

Inscripció: GRATUÏTA.

Si vols venir presencial, clica el botó "Inscriu-te".

 

Aquesta invitació es fa extensiva a tots els vostres col·laboradors.

 

Amb la col·laboració:

 


Formulari d'inscripció

EMAIL:

colfarm@coft.cat

Cercar:

Aquest portal web només utilitza cookies pròpies i de tercers amb finalitat tècnica, i no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant, conté enllaços a llocs web de tercers com polítiques de privacitat alienes a aquesta empresa que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells.
Acceptar tot. Acceptar Rebutjar Més informació aquí